Całkowicie zbędny gadżet więc jesteście do przodu o 270zł. Fajnie nie?
Biorąc pod uwagę ilości piasku i zabrudzeń z drogi jaka potrafi być "wchłonięta" grillem do komory silnika taka osłona zdecydowanie poprawia czystość pod maską.
A czy ci co jej nie mają są bogatsi o 270? Nie sądzę, myślę że tę kase łyknęła fabryka :wink:
Witam koledzy. Pierwszy napotkał mnie dzisiaj przy odpalaniu. Mianowicie wystąpiły pewne trudności (tak jakby nie paliła na wszystkie gary) a następnie uniosła się chmurka białego dymu. Na forum znalazłem, że może być to zły kąt wtrysku ale rozrząd nie był wymieniany w ostatnim czasie. Może znacie jakieś inne przyczyny. Natomiast druga sprawa to brzydki zapach w kabinie gdy zostawię autko wyłączone ale tylko wtedy gdy ustawiony mam nawiew na szyby. Przy innych pozycjach nawiewu gdy auto stoi nawet całą noc problem nie występuje.
Z góry dzięki za pomoc.
Mianowicie wystąpiły pewne trudności (tak jakby nie paliła na wszystkie gary) a następnie uniosła się chmurka białego dymu.
kolega miał podobne objawy,z tym,że po dłuższym postoju ( GOLF lV ) po odpaleniu autko samo gasło i ciężko go było odpalić. Okazało sie,że miał zawalony filtr paliwa,po jego wymianie usterka ustąpiła.
A kiedy wymieniałeś filtr paliwa i jak z rozrządem kiedy był wymieniany. :?:
Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz jak pomogłem to daj punkcik sprzęgło od G 60
Rozrząd był wymieniany 65000 km. Filtr paliwa nie wiem. Dzisiaj rano nie było już dymka pod odpaleniu. Za to pokazał się mały później po ruszeniu na światłach przy rozgrzanym silniku. Chyba jednak trzeba będzie podjechać do kogoś mądrego z VAgiem.
qasqu, sprawdź może kompresję cylindrów? Tylko pamiętaj, że na zimnym silniku trzeba to zrobić. Chmurka dymu i ciężkie odpalanie w sumie tylko to mi na myśl przynoszą...
Komentarz